Gerealiseerde Projecten

Kwaliteitverbeteringproject in de toeleverancierketen

Een gestructureerd kwaliteitsprogramma gebaseerd op ISO 9000 methodiek om zowel de kwaliteit van de producten, alsmede de voorspelbaarheid en betrouwbaarheid van de internationaal opererende toeleveranciers te verbeteren en te optimaliseren, inclusief de bijbehorende interne processen en automatisering.

Opzetten After Sales Service Centrum

Transitie van een productiebedrijf naar een internationaal georiënteerd 'After Sales' service centrum voor elektrische consumenten gereedschappen.

Internationale ERP implementatie

De integrale aanpak voor het realiseren van een standaard ERP oplossing voor de operationele bedrijfsproces binnen en tussen de verschillende internationale vestigingen heeft geleid tot een 'lean' organisatie, met meer efficiency.
Lees meer...

Bedrijfsprocessen met standaard ERP oplossing

Om de continue verandering en optimalisatie van de diverse interne bedrijfsprocessen te faciliteren is een overstap gerealiseerd van een ‘maatpak’ automatiseringsoplossing naar een standaard ‘confectie’ oplossing. Hierdoor ontstond meer flexibiliteit en efficiency, waardoor de investering binnen 1 jaar terugverdiend kon worden. Deze strategische keuze leverde het solide fundament voor verdere doorgroeimogelijkheden van de organisatie.
Lees meer...

‘Managed Services’ levert flexibiliteit en efficiency

Het uitbesteden van het totale beheer van kantoor- en bedrijfsautomatisering-werkplekken (‘managed services’) levert niet alleen flexibiliteit, maar tegelijkertijd ook efficiency en kostenverlaging op. De kwaliteit van het beheer wordt gewaarborgd door middel van ‘Service Level Agreements’. Langdurig partnerschap maakt dergelijke uitbestedingscontracten mogelijk.